Wednesday, March 28, 2012

Video : Kisah sebenar disebalik rumah Mawi dimasuki perompak!!


Penyanyi popular, Asmawi Ani atau Mawi hanya memikirkan keselamatan anaknya, Cahaya Malaika yang baru berusia sebulan sebaik dikejutkan sekumpulan perompak yang mengacukan parang ke mukanya.

Dia yang baru sahaja melelapkan mata sebaik tiba di kediamannya di Bangi Golf Resort pada jam 2.00 pagi selepas menyertai siri Konsert Jelajah Anugerah bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2011 di Pasir Gudang, bimbang empat perompak yang bersenjatakan parang terbabit mencederakan anak sulungnya itu.

Bagaimanapun, Mawi berkata, dia bersyukur apabila melihat perompak terbabit tidak mengapa-apakan anaknya yang pada ketika itu sedang tidur nyenyak.

Dalam kejadian itu, seramai empat lelaki warga asing terbabit dipercayai memecah masuk banglonya melalui tingkap tepi yang tidak mempunyai grill selain menggunakan tangga untuk memanjat pagar rumahnya.

Menurut Juara Akademi Fantasia (AF) ini, dalam kejadian jam 4.30 pagi itu, dia, isterinya, Nor'Ashikin Rahmat (Ekin) serta ibu mentuanya, Fatimah Saad, tidur sebilik manakala neneknya pula, Salmah Sahan berada di bilik sebelah manakala pembantu rumah di tingkat bawah.



Kesian siot!!

1 comments:

MIDONZ said...

perompak tu dah planning baekk punya sebelum pecah masuk...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...